lauantai 14. helmikuuta 2015

Muutama ystävä


Yksi sellainen aika ihana joka on askarrellut mulle kortin itse.

Yksi sellainen joka tuntuu ihan siskolta jota mulla ei ole ikinä ollut.

Yksi avulias  perverssi jonka kanssa jutut kääntyy aina perseeseen, palleihin tai vähintään tisseihin.

Yksi sellainen joka laittaa ystävänpäivänä kännykkään kuvan Batman logosta sydämen sisällä.

Kaksi sellaista joita en näe edes joka vuosi, mutta joita ajattelen joka päivä.

Yksi ensimmäisen poikaystävän pikkusisko, henkilökohtainen maalarini ja Mikki hiireni.

Yksi joka sattui valitsemaan mulle saman kortin jonka minä valitsin sille.

Ja yksi jonka kanssa nykyisin vähemmän nähdään mutta varmasti vielä joskus taas "yhet" otetaan.

Yksi sellainen jonka pitäisi kaikkien sääntöjen mukaan olla vähiten mulle ystävä.

Ja sitten on ne ihanat ja avuliaat sukulaisetkin, ja ne varasukulaiset. 

Sellasia ne on, mun ystävät. 

3 kommenttia:

Kiitos, ilahdun kommenteista :)