perjantai 30. elokuuta 2013

Tällainen minä olen. 20 turhanpäiväistä faktaa :)

1. Olen stressaaja. Hermoilen, jännitän ja panikoin ja stressaan yllättävistäkin asioista yllättävän paljon. Yksi pahimpia kauhunpaikkojani on katsastuskonttori. 


2. Inhoan sotkua. En voi todellakaan aamulla istua alas ja juoda kahviani jos tiskikone on tyhjentämättä ja astioita pöydillä. Siksi oonkin alkanut tekeen nää hommat illalla ennen nukkumaanmenoa vaikka kuinka väsyttäisi ettei tartte heti aamulla alkaa niistä hermoilla.

3. Edellisestä kohdasta huolimatta, olen ollut nuorempana varsinainen porsas eikä siisteys ole kiinnostanut pätkääkään. Ei siis ole ihan kauheasti haitannut vaikka sängyn alla joskus mätäni parikin mandariinia....

4. Rrrrrakastan juoksemista.


5. En voi juosta ilman kuulokkeita. Koska en jaksa. Alan omituisesti rytmittää hengitystä askelien kanssa enkä voi lopettaa sitä.

6. Inhoan lintuja. Siis pikkulintuja. Sekä varsinkin Angry Birdsejä. Pöllöt ja haikarat on jees.

7. Olen koukussa coca cola zeroon. Taas.


8. En tykkää vihreästä. Enkä punaisesta.

9. Olen surkea kukkien hoitaja.

10. En ymmärrä tiettyjä lastenvaatemerkkejä. Vaikka olisin miljonääri niin en laittaisi vauvan leggareihin kolmea kymppiä.

11. Tykkään tehdä töitä (se on geeneissä).

12.Tykkään neuloa, mutta jos mulla ei ole aikaa tehdä jotain neuletyötä loppuun suunnilleen 2 viikon aikana, se jää tekemättä loppuun koska en enää ikinä palaa tekemään sitä. Outoa.

13. Opin juomaan kahvia vasta muutama vuosi sitten. Tykkään laihasta kahvista ja siksi me keitetään aamuisin kahdet kahvit. Toiset miehelle, toiset mulle. 


14. Olen allerginen viinille ja ginille.

15. Olen käyttänyt alkoholia viimeksi 14.7.2012 joka on meidän kihlapäivä. 

16. Tykkään leipoa

17. Inhoan kuumuutta.

18. Syksy on mun lemppari vuodenaika

19. Haluan katsoa kauhuleffoja....äänet hiljaisellaan ja vähintään toinen silmä kiinni. Mieluiten molemmat kiinni ja mies selostaa.

20. Ahdistun liiasta tavaramäärästä ja tykkään hävittää rojuja.

Kuvat täältä ja täältä





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, ilahdun kommenteista :)