perjantai 24. tammikuuta 2014

Omitusia tapoja?

Luin eräältä sivustolta ihmisten omituisista tavoista. Rupesin miettimään mitä outoja tapoja itselläni on, ja kysyin Mikoltakin. No, mullehan nää on siis ihan normi juttuja.

1. Mikon mielestä on outoa että viikkaan vaatteet kaappiin paitsi lajeittain, myös väreittäin. Siis mun kaapistani löytyy mm. pinot nimeltä mustat topit ja t-paidat, valkoiset topit ja t-paidat, vaaleat topit ja t-paidat, värikkäät topit ja t-paidat jne. Kumma juttu kun Mikko ei ikinä suostu viemään puhtaita vaatteita kaappiin.


2. Kun ripustan pyykit kuivumaan, niissä on tietty järjestys miten ne telineelle asettelen. Vasemmassa "siivekkeessä" on Mikon ja Matildan vaatteita, kun taas oikean puolimmaisessa väkkärässä on mikon sukat ja siinä siivekkeessä mun ja tyttöjen alusvaatteet ja sukat. Ja niin poispäin.



3. Kun asuin yksin lasten kanssa, tarkastin joka ilta ettei sängyn alla ole ketään. Nyt mun ei enää tartte kun Mikko on täällä. Sillon tänne ei voi tulla mörköjä, eihän?

4. Laitan vähintään kolme herätystä joka aamuksi. Tämä rasitti kouluaikana ystävääni Jenniä jonka kanssa oltiin vuoroin yökylässä. En vaan voi sietää ajatusta että mun pitäisi herätä sillon kun kello soi. Mä haluan tietää 2 tuntia, tunnin, puoli tuntia ennakkoon että kohta täytyy nousta.



5. En voi olla jos joku kaapin ovi tai laatikko on auki.

6. En voi nukkua jos peitto on väärin päin, että jalkopää on naamalla. Ei ei ei.

Ei hitsi, nyt kun luen näitä niin kyllä nää alkaa minustakin vaikuttaa oudoilta tavoilta. Mutta mitä outoa sinä hommailet?

Kuvat Pinterest.


3 kommenttia:

  1. Meikäläinen on niin laiska pyykkäri ja viikkaaja, et kieltämättä kuulostaa hmmm..... mielenkiintoiselle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikkokin jaksaa aina mainita mun pyykkimaniasta :) Mut pyykkäys onkin mun lemppari kotihommista.

      Poista
  2. Sukuvika....mun on kanssa laitettava pyykit tiettyyn paikkaan aina. Kesällä meinaa mennä oma hermokin. Pyörivä teline...ja vaatteet peräkkäin, lajeittain. Jos on kuivia välissä...teline järjestetään uudelleen. Aina päätän että nyt saa loppua. En anna edes Karin laittaa pyykkiä, kuin äärimmäisessä pakossa. Ja kun kerkeän, käyn vaihtamassa paikkoja...tervetuloa joukkoon!

    VastaaPoista

Kiitos, ilahdun kommenteista :)