torstai 24. lokakuuta 2013

Sittenkin

Ei mun silmä totu tähän siksak verhoon. En tiedä miksi. 


Että palataan siihen alkuperäiseen suunnitelmaan, Ikeasta. 

En uskalla mennä Tigerin sivuille katsomaan marraskuun uutuuksia sitten kun ne sinne tulee. Harmittaa liikaa jos ja kun sieltä löytyy jotain ihanaa eikä pääse niitä sitten paikanpäälle tsekkaamaan. 

Ja jotta menisi mahdollisimaan sekavaksi, niin kyllä se meidän jouluväri tulee sittenkin olemaan punainen. Mutta kohtuudella. Käytännön syistäkin. En vaan löydä mistään mieluisen näköisiä harmaa/musta/valkoisia joulujuttuja jotka ei olis kimalluksen tai muun hörsäkkeen (onko tuo edes sana?) peitossa. Punaisia hillitympiä juttuja löytyy kaapista ennestäänkin. Ja sit mua edelleenkin himottaa se Aatonaatto -sarjan pöytäliina. Punaiset jää kuitenkin tälle keittiö ja ruokailutila -sektorille. Eli, haussa siis jokin kiva tyynynpäällinen tuon ruokailutilan mintun värisen tyynyliinan tilalle. Se pöytäliina sekä mahdollisesti joku kaitaliinakin, koska täytyyhän näitä välillä pestäkin.


4 kommenttia:

  1. jos haluat myydä verhon, niin täällä halukas ostaja :) :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitosella lähtee jos haluat ostaa :) en oo ommellut/huolitellut verhon päätyjä eli sen joudut tehdä itse. Mun ompelukoneella on pahasti jotain mua vastaan (ja mulla sitä) joten joku muu kuin minä ompelee seuraavan verhon :D

      Poista
  2. okei. Menen naapuriinne alkuviikosta et jos mä samalla nappaan sen. Ilmoittelen lähempi.

    VastaaPoista

Kiitos, ilahdun kommenteista :)